Enstitü Sayfasının Güncellenmesi ile Kullanılan Dökümanlar ve Tez Yazım Kılavuzu
Enstitümüz eğitim-öğretim iş ve işlemlerinin daha sağlıklı ilerleyebilmesi amacıyla Enstitümüzce kullanılan formlarda Yükseköğretim Kurulu Lisansütü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği, Süleyman Demirel Üniversitesi Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği ve Süleyman Demirel Üniversitesi Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönergesi'ne uygun olarak çeşitli güncellemeler yapılmıştır. Bunlara ilaveten aşağıda belirtilen formlar da kullanılmak üzere oluşturulmuştur.
- Benzerlik Raporu Beyan Formu
- Ders Saydırma İşlem Formu
- Dilekçe Örneği
- İlişik Kesme Formu
- Lisansüstü Tez Düzeltme Formu
- Tez (Kişisel) Jüri Raporu
- Lisansüstü Tez Ön İnceleme Formu
- Sanatta Yeterlik Yeterlik Sınav Sonucu Tutanağı
- Sanatta Yeterlik Tez Önerisi Savunma Tutanak Formu
Öğrencilerimizin eğitimleri süresince Enstitümüzce bildirilen formlar kullanılacak olup herhangi bir mağduriyet yaşanmaması için tüm öğrencilerimizin ve danışman öğretim üyelerimizin formların kullanımında hassasiyet göstermeleri rica olunur.
Enstitümüz Tez Yazım Kılavuzu güncellenmiştir ve öğrencilerimize yardımcı olabilmek amacıyla Tez Yazım Şablonu hazırlanmıştır. 06.11.2019 tarihinden itibaren Enstitüye sunulacak tüm tezlerin yeni kılavuza uygun olarak hazırlanması gerekmektedir.
Enstitümüz sayfasında yapılan güncellemeler ile "Öğrenci İşleri" menüsü altında "Öğretim Süreçleri" isimli bir alt sekme açılmıştır. Burada tüm lisansüstü öğrencilerimizin ilk kayıttan mezuniyete kadar iş akış diyagramları (yaşam döngüsü) verilmiştir.